نرم افزار حسابداری اندروید

نرم افزار حسابداری اندروید

نقش نرم افزار حسابداری اندروید در زندگی مردم بر کسی پوشیده نیست. مهم‌ترین نقش آن نیز در تجارت است. اکثر مشاغل به اهمیت آن در کسب‌وکار خود پی برده‌اند. ضمن اینکه ارتباط میان تجارت و تکنولوژی دیرزمانیست که وجود داشته و ادامه دارد. چراکه تکنولوژی همواره باعث شده که ارتباط بین تجارت‌ها آسان‌تر و سریع‌تر از قبل گردد.

از گذشته تا به امروز حسابداری دستخوش تغییرات بسیاری بوده است. روی کار آمدن نرم افزار حسابداری اندروید توانسته تا حد زیادی از مشکلات متداول حسابداری به روش‌های سنتی بکاهد. استفاده از ابزارهای هوشمند مانند، تبلت، موبایل، کامپیوتر، لپ‌تاپ و … توانسته دستیابی به این امکان را ساده‌تر نماید. یعنی حسابداری به روش مکانیزه و با استفاده از نرم افزار حسابداری اندروید ساده‌تر است.

افرادی که از دیرباز در حسابداری مشغول بوده‌اند نسبت به افراد تازه‌کار، تفاوت را بهتر درک می‌کنند. چراکه تسهیل امور حسابداری از طریق نرم افزار حسابداری و نرم افزار مالی ملموس‌تر است. گرفتن گزارش‌ها به‌صورت دستی کار پیچیده‌ای است. برنامه حسابداری اندرویدی امکانات مختلفی در اختیار ما قرار می‌دهد:

  • کاربر نیازی به دانش تخصصی حسابداری ندارد
  • به‌راحتی می‌تواند در محیط برنامه فعالیت کند
  • کارهای حسابداری با دقت بیشتری انجام می‌گیرند
  • عملیاتی مانند جستجو، دسته‌بندی و گزارش‌گیری تسریع می‌یابد
  • می‌تواند برای تحلیل خروجی آن‌ها را چاپ کند

بخوانید: دانلود برنامه حسابداری

نرم افزار حسابداري اندرويد

قابلیت‌های نرم افزار حسابداری اندروید

هر برنامه حسابداری تعدادی از ویژگی‌های پایه‌ را دارد. بااین‌حال، پیچیدگی ماژول‌های مختلف نرم‌افزار حسابداری می‌تواند از فروشنده‌ای به فروشنده‌ی دیگر متفاوت باشد. برخی از نرم‌افزارهای حسابداری ارائه‌شده فقط اصول اولیه‌ی پایه‌ را فراهم می‌کنند. به شما اجازه می‌دهند که بفهمید چه چیزهایی وارد و خارج می‌شوند. درحالی‌که نرم‌ افزارهای حسابداری دیگر ویژگی‌هایی را پیشنهاد می‌دهند که دقیق‌تر هستند. به شما آزادی و کنترل بیشتری برای مدیریت وظایفتان می‌دهند. در غیر این صورت شما مجبور به ارائه و انجام دستی آن‌ها هستید. علاوه بر این‌ها قابلیت‌های حسابداری دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد:

  • حساب‌های دریافتنی
  • محاسبه صورتحساب
  • صورتحساب اتوماتیک
  • فرایند پرداخت

محاسبه‌ی صورت‌حساب

هر نرم افزار حسابداری باید قادر به مدیریت صورتحساب‌ها باشد. به‌عنوان مثال زمانی که پول طلبکار هستید. نیاز دارید که بدانید چه کسانی، چه مقدار و چه زمانی در انتظار پرداخت بمانند. تمام نرم‌افزارهای حسابداری اجازه چاپ فاکتورها را به شما می‌دهند. می‌توانید آن‌ها را از طریق ایمیل ارسال کنید. نرم افزار حسابداری شما باید قادر به یادآوری داده‌های مهم مشتری باشد. در حال حاضر اکثر نرم‌افزارهای حسابداری قیمت‌گذاری استاندارد را برای طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات فراهم کرده‌اند.

صورتحساب اتوماتیک

صورتحساب اتوماتیک یکی از ویژگی‌های مفید است. تضمین می‌کند که درآمد به دلیل فراموش کردن شما هرگز با تأخیر ارسال نخواهد شد. علاوه بر این، با صورت‌حساب خودکار و یادآوری‌ها، نرم افزار حسابداری به‌عنوان بخشی از مجموعه‌ی شما عمل می‌کند. به‌عنوان مثال مشتریان را به یاد پرداخت صورت‌حساب‌های خود می‌اندازد.

فرایند پرداخت

نرم‌افزارهای حسابداری یک مکانیسم برای مشتریان جهت پرداخت صورت‌حساب‌های خود به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌کنند. مزایای استفاده از برنامه حسابداری برای فروشنده‌ها بسیار زیاد است. ازجمله:

  • زمان کارکنان اختصاص داده‌شده به محاسبه چک
  • ایجاد سپرده‌های بانکی
  • امنیت بیشتر برای پرداخت
  • زمان پردازش سریع‌تر و کمتر

برخی از نرم‌افزارهای حسابداری به سپرده مستقیم اجازه ورود به حساب جاری شما را می‌دهند.

حساب‌های دریافتنی

نرم افزار حسابداری باید قادر به مدیریت و صدور صورت‌حساب باشد. پیگیری از مشتریان بدهکار و پرداخت‌هایشان را انجام دهد.

نرم‌افزار حسابداری اندروید

حسابداری مالی با نرم‌افزار حسابداری نیوُ

برنامه‌ی حسابداری نیوُ با استفاد از تکنولوژی توانسته بیشتر کمبودهای حسابداری سنتی و دستی را رفع کند. مهمترین ویژگی نرم افزار نیوُ سادگی و قابلیت استفاده همزمان روی چند سیستم است.
نیوُ پلاس در فضایی ساده و بدون نیاز به دانش حسابداری بیشتر این نیازها را برطرف می‌کند.

برای دانلود رایگان برنامه حسابداری نیوُ ، با توجه به نیازتان روی لینک های زیر کلیک کنید:
دانلود برنامه حسابداری کسب و کار نیوُ پلاس
دانلود برنامه حسابداری شخصی نیوُ
رو نیوُ حساب کن !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *