وقتی مجردی …

وقتی مجردی …

اول از همه یادتون باشه که شما مثل زن‌ و شوهرها دوتا حقوق برای پرداخت اجاره‌خونه ندارید ولی میتونید پولی رو پس‌انداز کنید که شاید متأهل‌ها نتونند.
یکی از مزیت‌های مجرد بودن اینه‌که همه چی فقط در دست خود شماست.
این نوع آزادی گزینه‌های بیشتری برای انتخاب چه در مسائل روزانه و چه برای مسافرت و تصمیمات دیگر در اختیار شما میگذارد.
درسته که زوج‌ها میتوانند هزینه‌های خودشون رو تقسیم کنند ولی این قضیه خانم‌های مجرد را در معرض خطر قرار نمیدهد در واقع مجرد بودن میتونه یک مزیت باشه.
این امر باعث میشه تصمیمات شما ساده‌تر و فرصت‌های صرفه جویی بیشتر باشه.
بنابر این بعد از گذارندن دوران مجردی و بدست آوردن کلی تجربه و شاید کلی پس‌انداز بتونید راحت‌تر تصمیم بگیرید که آیا واقعاً همه به شریکی احتیاج داریم که از نظر توان مالی پایدار باشه؟

  • وقتی مجردی اندازه یه نفر غذا می‌خوری …

  • درسته که تنها بودن سخته ولی جایی که شما نسبت به متأهل‌ها و کسانی که تو رابطه هستند بُرد میکنید؛ رستورانه!

    البته اون هم بستگی به خودتون دار که چقدر از این فرصت استفاده کنید. چون اکثر مجردها (حتی اونهایی هم که با کسی در رابطه هستند) هزینه‌های زیادی صرف رستوران و کافی‌شاپ می‌کنند. درصورتیکه می‌توانند این هزینه‌ها رو کم کنند.

  • وقتی مجردی زمان بیشتری برای خودت داری

  • وقتی مجردی زمان بیشتری برای خودت داری، ولی ما با این زمان چیکار کنیم؟
    بعضی‌ها بیشتر وقتشونو برای خوش گذرانی و دوستانشون میگذراند و نهایت کار مفیدی که میکنند شاید باشگاه رفتن باشه!
    ولی این زمان میتونه  فرصتی برای پیشرفت و پول در آوردن باشه.
    رئیس گروه هریس(مدیریت مالی اموال هریس) در این مورد گفته “من در زمان مجردی به جای داشتن یک رابطه دوستانه باکس دیگه کار دومی برای خودم داشتم و الان پیشنهادم به افراد مجرد داشتن یک منبع درآمد دومه که میتونه به صورت درآمد بیشتر از کار اول یا درآمد از سرگرمی‌هایی که در زمان‌های خالی دارند باشه، یا حتی اگر به اینکار علاقه‌ای ندارند میتوانند هزینه‌های خود را به حداقل برسانند و صرفه‌جویی کنند، آنها مجبور نیستند معیارشان برای خرج‌هایی که میکنند هزینه‌های زن و شوهرها باشد و به راحتی میتوانند هزینه‌های بیجا را کنار بگذارند.”
    پس فقط کافیه برای زمان آزادمون برنامه ریزی کنیم.
  • وقتی مجردی آماده‌ای برای سفر!

  • احتمالاً مجردهای زیادی را دیدید که برای سفر کردن برنامه خاصی از قبل ندارند و حداقل ماهی یکبار به مسافرت میروند، برنامه‌های متنوع زیادی برای خودشون در طول هفته دارند معمولاً اکثر این افراد حق انتخاب زیادی در برنامه‌های مسافرتی خودشون ندارند و به قولی هر برنامه‌ای باشه پایه هستن!
    البته مجردهایی هم هستند که به جای ماهی یکبار، سالی یکبار به سفر میرند با این اختلاف که به جاهای گرانتر و دورتر میروند ولی هزینه‌ای که میکنند نسبت به کسی که هر ماه به سفر میرود خیلی کمتر هست و حتی میتوانند پول هم پس‌انداز کنند.
  • بیشتر ریسک کن!

شاید این جمله رو اکثر مجردها بارها شنیده یا تجربه کرده باشند اما ازین جمله فقط برای انجام کارهای غیر عقلانی یک مجرد نمیشه استفاده کرد بله این جمله میتونه بهترین فرصت زندگی یک مجرد باشه در واقع وقتی مجردید میتوانید در معرض خطرهای بیشتری قرار بگیرید. مجردها میتوانند به شهرهای دیگه برای کسب درآمد بیشتر سفر کنند و مدتی اونجا بمونند یا در منطقه‌ای ارزان برای مدتی زندگی کنند و مثلاً پول خود را برای خرید خانه صرف کنند البته که شما هم اگه مجرد هستید میخواید یک زندگی با برنامه داشته باشید پس بهتره از همین حالا هدف‌های خودتونو یادداشت کنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *