نرم افزار حسابداری اسان برای پیشبرد کسب و کار

نرم افزار حسابداری اسان برای پیشبرد کسب و کار

نرم افزار حسابداری اسان دارای یک مجموعه ویژگی‌های ساده از نیازمندی‌های کسب‌وکارهای کوچک است. در ویژگی‌های نرم افزار حسابداری باید یک تعادلی برقرار گردد. این باعث می‌شود کسب‌وکارهایی که کارمندان کمتری دارند به‌راحتی با جریان کاری نرم‌افزارهای حسابداری ارتباط برقرار کنند.

یک نرم‌افزار حسابداری اسان می‌تواند ابزاری برای مدیریت‌ مالی شرکت‌های بزرگ هم باشد.
تقریباً تمام فروشندگان نرم­ افزار حسابداری محصولات خود را به ابر منتقل کرده‌اند. خدمات مبتنی بر اشتراک آنلاین را با ویژگی‌های پیشرفته و قیمت­ مناسب ارائه می‌دهند.

کسب‌وکارهایی که بیشتر از 50 کارمند دارند، به‌طورمعمول نیاز به بسته‌های پیشرفته‌تر حسابداری دارند. آن‌ها می­توانند حساب‌های ورودی دوگانه را به‌راحتی انجام دهند. این حساب‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • حساب‌های دریافتنی
  • حساب‌های قابل پرداخت
  • قابلیت­های اصلی لجستر

سایر ویژگی‌های موجود در ارائه‌ی خدمات پیشرفته عبارت‌اند از:

  • حقوق و دستمزد
  • دسترسی چند کاربره
  • تبدیل ارز
  • زمان و صورتحساب
  • ردیابی موجودی
  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، تجزیه‌وتحلیل

بخوانید: نرم افزار حسابداری اندروید

نرم افزار حسابداري اسان

مزایای انتخاب نرم افزار حسابداری اسان چیست؟

استفاده از یک نرم افزار حسابداری اسان می‌تواند ساعت‌های زیادی از وقت ما را ذخیره نماید. در مقایسه با سیستم‌های دستی حسابداری و حسابداری با اکسل و صفحات گسترده یک انتخاب عالی است. این امر بدین دلیل است که یک نرم‌افزارهای حسابداری اسان ورودی‌های زائد و فاقد مطلوبیت لازم را کاهش می‌دهد. یا حتی‌الامکان تعداد این نوع ورودی‌ها محدود می‌شود. ورود مشخصات مشتری مانند آدرس، هنگام صدور فاکتور یا حتی صورتحساب الزامی است. در سیستم‌های دستی مقداری از زمان صرف واردکردن این مشخصات تکراری می‌شود. حال اینکه در یک نرم افزار حسابداری اسان نیازی نیست این اطلاعات چندین بار وارد شوند.

اکثر نرم‌افزارهای مالی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای کاربری ساده باشند. به‌نحوی‌که نرم‌افزارهای حسابداری مخصوص سیستم‌های مالی کوچک بسیار ساده طراحی می‌شوند؛ یعنی کاربری که هیچ‌گونه آشنایی با سیستم‌های مالی ندارد می‌تواند از یک نرم افزار حسابداری اسان به‌راحتی استفاده کند. بسیار از کاربران به اندازه‌ی کافی دانش حسابداری مالی ندارند.

این ویژگی باعث می‌شود که جریان‌های نقدی یا مالی خود را در آینده‌ی نزدیک به اسانی تخمین بزنید.

سادگی در نرم افزار حسابداری بدین معنا نیست که آن نرم افزار دارای امکانات کمی باشد. بلکه بدان معناست که به‌راحتی بتوان با آن نرم افزار کار کرد. یک نرم افزار حسابداری اسان کاربری بسیار ساده‌ای دارد. درحالی‌که پاسخگویی به نیازهای کسب‌وکار شما را فراهم کند. مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری اسان عبارت‌اند از:

  • در ثبت اطلاعات مالی و تهیه گزارشات حسابداری مالی، سرعت عمل افزایش پیدا می‌کند.
  • نرم‌افزارهای حسابداری، طبق اصول استاندارد حسابداری برنامه‌نویسی می‌شوند
  • کاربری آسان با واردکردن ارقام معاملات حساب
  • محاسبه دقیق موجودی کالا و موجودی نقد
  • ارزیابی و تخمین شاخص‌های حسابداری مالی

بخوانید: نکات دانلود نرم افزار حسابداری مناسب

نرم افزار حسابداری اسان

حسابداری مالی با برنامه حسابداری نیوُ

برنامه‌ی حسابداری نیوُ با استفاد از تکنولوژی توانسته بیشتر کمبودهای حسابداری سنتی و دستی را رفع کند. مهمترین ویژگی برنامه‌ حسابداری خوب همیشه در دسترس بودن آن است؛ مخصوصاً برای یک مدیر! می‌توانید به صورت آفلاین و آنلاین از نیوُ استفاده کنید.
در هر زمان تمام اطلاعات مهم مالی خود را در نیوُ ثبت کنید؛ حتی بدون دسترسی به اینترنت. به محض اتصال، تمام اطلاعات شما در سیستم ثبت خواهد شد. این امر باعث می‌شود هیچ یک از اطلاعات مالی مهم شما فراموش نشوند.

برای دانلود رایگان برنامه حسابداری نیوُ ، با توجه به نیارتان روی لینک های زیر کلیک کنید:
دانلود برنامه حسابداری کسب و کار نیوُ پلاس
دانلود برنامه حسابداری شخصی نیوُ
رو نیوُ حساب کن !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *