نرم افزار حسابداری شخصی

نرم افزار حسابداری شخصی

نرم افزار حسابداری شخصی تمام فعالیت‌ها و تصمیمات مالی یک شخص را در برمی‌گیرد. همه‌ی فعالیت‌های مالی شخصی و انفرادی، در حوزه‌ی حسابداری شخصی قرار می‌گیرند. این نوع حسابداری یک فعالیت کاملاً شخصی است. بخش اصلی آن به درآمد شخص، نیازهای زندگی او، اهداف شخصی و علایقش بستگی دارد. برنامه‌ریزی امور مالی شخصی عموماً شامل موارد زیر است:

  • تحلیل وضعیت مالی حال حاضر فرد
  • پیش‌بینی نیازهای بلندمدت و کوتاه‌مدت
  • اجرای برنامه برای عملی کردن نیازها با قیدوبندهای مالی شخصی

یکی از چالش‌های پیش روی افراد در جامعه‌ی امروز چگونگی مدیریت شخصی حساب‌وکتاب‌ها می‌باشد. با کمک نرم افزار حسابداری شخصی هرکسی می‌تواند در کمترین زمان وضعیت مالی خود را کنترل کند. سیستم حسابداری شخصی ابزاری است که در این زمینه به شما خدمات ارائه می‌دهد.

نرم افزار حسابداری شخصی با ارائه‌ی راه‌حل‌های مختلف، به شما امکان مدیریت درآمد و هزینه‌هایتان را می‌دهد. مشاهده‌ی تراکنش‌های مالی، برنامه‌ریزی جهت پس‌انداز و حتی پیشنهاد برای سرمایه‌گذاری فقط بخشی از امکانات یک برنامه حسابداری هستند. با استفاده از این ابزارها جابجایی پول و پرداخت هزینه‌ها ساده‌تر و سریع‌تر می‌شود. به شما این فرصت داده می‌شود که با صرف زمان کوتاه، حسابدار شخصی خود باشید.

نرم افزار حسابداري شخصي

مزایای نرم افزار حسابداری شخصی

بسیاری از مصرف‌کنندگان اطلاعات لازم برای گرفتن تصمیمات مالی معقول را ندارند. یا تحت تأثیر شرایط یا اطلاعات غلط فکر می‌کنند تصمیم خاصی که گرفته‌اند منطقی و درست است. به همین دلیل، بسیاری از دانشگاه‌ها شروع به ارائه‌ی دروس حسابداری شخصی کرده‌اند. تقریباً همه رسانه‌های چاپی به‌صورت معمول در حال تولید محتوا جهت مشاوره به افراد هستند.

با نرم افزار حسابداری شخصی می‌توانید درآمدها و هزینه‌هایتان را یکجا و دسته‌بندی‌شده مشاهده کنید. با یک نگاه متوجه می‌شوید که در یک ماه اخیر دقیقاً چقدر برای خرید میوه، بنزین، لباس، خوراکی و … هزینه کردید. می‌توانید اهداف مالی تعریف کنید و با استفاده از پیشنهادهای ارائه‌شده، هزینه‌هایتان را کنترل کنید. در راستای اهدافتان پس‌انداز کنید. حتی می‌توانید بخشی از پولتان را صرف سرمایه‌گذاری در بورس کنید و از این راه هم درآمد داشته باشید.

از فواید حسابداری در زندگی روزمره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت هزینه‌ها و مخارج و تفکیک کردن هزینه‌های اضافی از ضروری
  • مدیریت درآمدها و پس‌انداز کردن بخشی از درآمدها
  • مدیریت بدهکاری و بستانکاری به اشخاص حقیقی و حقوقی
  • مدیریت حساب بانکی، سودها و اقساط ماهیانه دریافتی و پرداختی
  • نظم دادن و سازمان‌دهی کردن هزینه‌های زندگی
  • آسودگی خیال برای به خاطر سپردن تمام جزییات
  • آینده‌نگری بهتر و توانایی مدیریت بر روی سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت
  • توانایی مرور درآمدهای چند وقت اخیر در صورت نیاز
  • امکان بررسی ضرر و زیان و سود و منافع به وجود آمده در بازه‌های زمانی مختلف

نرم افزار حسابداري شخصي

دانلود برنامه حسابداری نیوُ

حسابداری شخصی نیوُ راه‌حلی ساده جذاب برای مدیریت امور مالی شخصی، بر روی تلفن همراه شما می‌باشد. المان‌های ساده و جذابی در برنامه حسابداری نیوُ به کار گرفته شده است. این کار برای از بین بردن حس یکنواختی و بی‌روحی است که در اکثر برنامه‌های مالی وجود دارد. با نیوُ به‌راحتی می‌توانید هزینه‌هایتان را بررسی کنید. بودجه‌بندی کنید. بر روند پس‌اندازهایتان نظارت داشته باشید. از طلب‌ها و بدهی‌هایتان با یادآورهای هوشمند اطلاع پیدا کنید. یکی از راه‌های ثروتمند شدن مدیریت هزینه‌ها و برنامه‌ریزی درآمدها است. نیوُ سعی کرده با رابط کاربری ساده و جذاب تمامی این امور را برای شما انجام دهد. حساب‌کتاب‌های مالی را به نیوُ محول کنید تا با هوشمندی در تمام مراحل شما را همراهی کند.

برای دانلود رایگان برنامه حسابداری نیوُ، با توجه به نیازتان روی لینک‌های زیر کلیک کنید:
دانلود برنامه حسابداری کسب‌وکار نیوُ پلاس
دانلود برنامه حسابداری شخصی نیوُ
رو نیوُ حساب کن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *