دانلود برنامه حسابداری رایگان

دانلود برنامه حسابداری رایگان

دانلود برنامه حسابداری رایگان به شما کمک می‌کند تا حسابداری مالی خود را به دست بگیرید. شما می‌توانید این کار را از طریق گوشی‌های موبایل انجام دهید. با استفاده از نرم‌افزار حسابداری اندروید می‌توانید حسابدار مالی خود باشید. اگر کسب‌وکار کوچکی راه انداخته‌اید امور مالیتان را به آسانی مدیریت نمایید.

در قرن بیست‌ویکم، دنیای تجاری با سرعت زیادی به سمت همیشه آنلاین بودن می‌رود. اگر می‌خواهید در کسب‌وکار مورد نظر خود موفق عمل کنید، نباید از تکنولوژی عقب بمانید. در این مقاله به شما می­‌گوییم که چگونه با دانلود برنامه حسابداری رایگان، امور مالی خود را به­‌صورت آنلاین انجام دهید. با این کار حساب کاربری آفلاین و حسابداری سنتی و سخت را برای همیشه فراموش خواهید کرد. دانلود برنامه حسابداری رایگان امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • چاپ و اشتراک‌گذاری فاکتور
  • صورتحساب اشخاص
  • گزارشات مالی دوره‌ای

آیا این نرم‌افزار حسابداری برای شما مناسب است؟

سؤالی که برای بیشتر دارندگان تلفن‌های همراه پیش می‌آید این است که آیا دانلود برنامه حسابداری رایگان برای من مناسب است یا خیر! اگر به دنبال دانلود برنامه حسابداری رایگان هستید، ما به شما نیوُ را معرفی می­‌کنیم. حسابداری شخصی نیوُ راه‌حلی ساده و البته جذاب برای مدیریت امور مالی شخصی، بر روی تلفن همراه شماست.

برای از بین‌بردن حس یکنواختی که اکثر برنامه‌های مالی دارند، نیوُ  المان‌هایی ساده و جذاب به‌کار گرفته است. به‌راحتی می‌توانید هزینه‌هایتان را بررسی کنید و برای آنها بودجه‌بندی کنید. نیوُ دو برنامه حسابداری دارد، با نام­‌های حسابداری کسب­‌وکار نیوُ پلاس و حسابداری شخصی نیوُ. این دو برنامه به شما کمک می­‌کنند تا امور حسابداری خود را در دست بگیرید. در اینجا قصد داریم برنامه حسابداری شخصی نیوُ را با جزیات بیشتری به شما معرفی کنیم.

دانلود برنامه حسابداری رایگان

دانلود برنامه حسابداری رایگان نیوُ

حساب‌وکتاب و پیگیری دخل‌وخرج روزانه از جمله کارهایی است که هرکسی باید انجام دهد. این موضوع به مدیریت بهتر پول، درآمد و زندگی شما کمک می‌کند. معمولاً یادداشت کردن هزینه‌های روزانه کار اصلاً ساده‌ای نیست. خیلی‌ها در انجام دادنش دچار اشتباه می‌شوند. یا برخی موارد را از قلم می اندازند. به همین دلیل پس از مدتی پیگیری خرج و مخارج خود را رها می‌کنند. شما می توانید برای دانلود برنامه حسابداری رایگان نیوُ ، روی لینک‌های زیر کلیک کنید:
دانلود برنامه حسابداری کسب‌وکار نیوُ پلاس
دانلود برنامه حسابداری شخصی نیوُ

نیوُ امکانات گسترده ای را برای کاربران خود فراهم کرده است که برخی از انها عبارتند از:

  • امکان محدود کردن و کنترل هزینه‌ها
  • امکان برنامه‌ریزی دقیق برای آینده
  • ارتباط با حساب بانکی تجارت، آینده، انصار، پست بانک و …
  • خواندن پیامک‌های بانکی
  • امکان ثبت و مدیریت چک‌ها، اقساط و طلب و بدهی
  • پشتیبان‌گیری خودکار
  • امکان انتقال وجه بین کیف های پول
  • امنیت اطلاعات مالی

نصب برنامه حسابداری شخصی نیوُ

برای شروع باید با شماره تلفن همراه خود کد تائید را از طریق پیامک دریافت نمایید. یا با تماس در حسابداری شخصی نیوُ (Nivo)  ثبت‌نام کنید. بعدازاین کار و در طی سه مرحله می‌توانید اولین کیف پول را، در این برنامه اندرویدی ایجاد نمایید. اموزش ساخت کیف پول را دز مقاله ی زیر قرار داده ایم.

بخوانید: برنامه رایگان حسابداری شخصی چه کاربردی برایتان دارد؟

یکی از مزیت‌های دانلود برنامه حسابداری رایگان فوق امکان ذخیره‌ی اطلاعات مالی روی فضای ابری و همگام‌سازی آنها می‌باشد.

شما می‌توانید هر لحظه که بخواهید تمام اطلاعات مهم مالی خود را در نیوُ ثبت کنید؛ حتی بدون دسترسی به اینترنت. به محض اتصال، تمام اطلاعات شما در سیستم ثبت خواهد شد. این امر باعث می‌شود هیچ یک از اطلاعات مالی مهم شما فراموش نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *