با برنامه رایگان حسابداری از مدیریت امور مالیتان لذت ببرید

برنامه رایگان حسابداری شخصی چه کاربردی برایتان دارد؟

استفاده از یک برنامه رایگان حسابداری شخصی برای تعیین وضعیت مالی فعلی شما نقش کلیدی دارد؛ بسیاری از افراد هستند که اطلاعات لازم برای اتخاذ تصمیمات مالی منطقی را ندارند. یا تحت تأثیر شرایط و اطلاعات غلط فکر می‌کنند تصمیم خاصی که گرفته‌اند معقول‌تر است. به همین خاطر، استفاده از یک برنامه رایگان حسابداری شخصی امری غیرقابل اجتناب به نظر می‌رسد.

 مفهوم حسابداری مالی از اوایل قرن بیستم در دانشگاه‌ها و مدارس تدریس می‌شد. این شکل از حسابداری مالی تحت عنوان اقتصاد خانه یا اقتصاد مصرف‌کننده ارائه می‌شد. اما دانش حسابداری شخصی در اصل یک زمینه‌ی تخصصی و مبحث تازه‌ای به‌حساب می‌آید. در ابتدا این حیطه توسط اقتصاددانان مرد مورد بی‌توجهی قرار می‌گرفت. چون در ان زمان‌ها اقتصاد خانه به‌ظاهر در حوزه‌ی کاری زنان بود. اما اخیراً به‌عنوان بخش اساسی عملکرد اقتصاد کلان مورد توجه قرار می‌گیرد.

بخوانید: دانلود برنامه حسابداری

با استفاده از برنامه رایگان حسابداری شخصی می‌توانید با اطمینان بیشتری پایه‌های اصلی زندگیتان را برنامه‌ریزی کنید. استفاده از برنامه حسابداری دامنه‌ی وسیعی دارد:

  • تعیین یک جریان نقدی پیش‌بینی‌شده
  • برنامه‌ریزی برای دوره‌ی بازنشستگی
  • پس‌اندازهای فعلی
  • خرید بیمه برای محافظت شخصی
  • محاسبه و پرداخت مالیات
  • پس‌انداز
  • سرمایه‌گذاری

برنامه رایگان حسابداری

برنامه رایگان حسابداری شخصی نیوُ

بسیاری از انسان‌های موفق عقیده دارند که برای ثروتمند شدن باید جلوی هزینه‌های اضافی را گرفت. این کار فقط با مدیریت تراکنش‌های مالی روزمره امکان‌پذیر است. اگر به دنبال دانلود یک برنامه حسابداری شخصی هستید، ما به شما نیوُ را معرفی می­‌کنیم. به کمک آن می‌توانید هزینه‌ها و درآمدهای خود را به خوبی مدیریت کنید.

تمام کاربرانی که از برنامه رایگان حسابداری شخصی نیوُ استفاده کردند، از میزان امنیت بالای آن آگاهی دارند.

برای مدیریت مالی هر بخش از زندگی، یک کیف پول بسازید

با برنامه رایگان حسابداری شخصی نیوُ تراکنش‌های مالی مربوط به بخش‌های مختلف زندگی خود را به‌طور جداگانه ثبت کنید. سیستم حسابداری شخصی نیو این امکان را به شما می‌دهد تا برای هرکدام، یک حساب با نام دلخواهتان بسازید.

برنامه رایگان حسابداری

کافیست ناحیه‌ی بالای منوی کناری را لمس کرده و سپس بر روی دکمه‌ی کیف پول جدید اشاره نمایید. حالا صفحه‌ای باز می‌شود که نام، واحد پول و نوع کیف پول را از شما می‌خواهد. می‌توانید با لمس دایره‌ی کنار عنوان، یک آیکن با رنگ دلخواه نیز برای کیف پول قرار دهید. در این نرم‌افزار حسابداری امکان ایجاد چهار نوع حساب وجود دارد:

  • حساب‌وکتاب شخصی
  • خانه و خانواده
  • مدیریت ساختمان
  • کسب‌وکار

شما می‌توانید هر لحظه که بخواهید تمام اطلاعات مهم مالی خود را در نیوُ ثبت کنید؛ حتی بدون دسترسی به اینترنت. به محض اتصال، تمام اطلاعات شما در سیستم ثبت خواهد شد. این امر باعث می‌شود هیچ یک از اطلاعات مالی مهم شما فراموش نشوند.

برای دانلود برنامه حسابداری نیوُ ، با توجه به نیازتان روی لینک‌های زیر کلیک کنید:
دانلود برنامه حسابداری کسب‌وکار نیوُ پلاس
دانلود برنامه حسابداری شخصی نیوُ
رو نیوُ حساب کن !

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *