امنیت با حسابداری شخصی نیوُ

تمام کاربرانی که از اپلیکیشن حسابداری شخصی نیوُ استفاده کرده اند از میزان امنیت بالای آن آگاهی دارند. اما با توجه به سؤالات تعدادی از کاربران عزیز، ما نیاز دانستیم در این خصوص چند نکته را بازگو کنیم.
یکی از متداولترین پرسش‌ها امن نگاه داشتن اطلاعات کیف پول در صورت فرمت یا مفقود شدن گوشی همراه شماست، برای این کار شما باید اکانت ابری خود را فعال کنید و به این ترتیب اطلاعات شما بوسیله ایمیل محفوظ خواهد ماند که البته این اکانت قابلیت‌های دیگری مثل اشتراک‌گذاری کیف پول با همسر یا دوستانتان را در اختیار شما می‌گذارد.
از طرفی اپلیکیشن اندرویدی حسابداری شخصی نیوُ مفتخر است که با تعدادی از بانک‌ها از جمله بانک تجارت، آینده، مهر اقتصاد، شهر و انصار در حال همکاری می‌باشد. این همکاری مستلزم داشتن بالاترین سطح امنیت است. لازم به ذکر است که در زمان استفاده ازحسابداری شخصی نیوُ به هیچ وجه نیازی به استفاده از اطلاعات کارت‌های بانکی شما نیست و این خود دلیل بر امن بودن اپلیکیشن است.
نکته دیگر در خصوص دسترسی اپلیکیشن به مخاطبین گوشی همراه شماست. این دسترسی کاملاً شخصی و فقط برای سهولت در ثبت تراکنش‌هایی که ممکن است بین خانواده و دوستان شما انجام گیرد وجود دارد و حتی می‌توان آن را غیرفعال کرد.
از تک تک دوستان و کاربرانی که ما را همراهی می‌کنند سپاسگزاریم.

تجربیات استفاده از کیف پول شخصی نیوُ را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *